• بسمه تعالی

    پرسشنامه حاضر در راستای تدوین رساله دوره کارشناسی ارشد و با هدف "بررسی نقش کارکردی روابط عمومی در ارتقاء فرهنگ خرید کالای ایرانی با توجه به متغیر میانجی تعلق ملی در شرکت اسنوا" تهیه و تنظیم گردیده است. خواهشمند است پس از مطالعه دقیق هر سوال و پاسخ خود را با علامت ضربدر مشخص فرمایید. لازم به ذکر است اطلاعات حاصل از پرسشنامه محرمانه تلقی شده و صرفا جهت دستیابی به اهداف پژوهش به صورت کلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما سپاسگزاری می گردد.

  • سوالات جمعیت شناختی:

    لطفاً برای گروه بندی پاسخ دهندگان به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • پرسشنامه روابط عمومی

    هر یک از گویه های زیر تا چه اندازه توسط روابط عمومی شرکت اسنوا موردتوجه قرار می‌گیرد؟

  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    اطلاع رسانی به مشتریان پیرامون اهداف و برنامه های شرکت
    اطلاع رسانی به مشتریان پیرامون جایگاه رقابتی شرکت
    اطلاع رسانی به مشتریان پیرامون کالاها و خدمات شرکت در مقایسه با محصولات مشابه خارجی
    اطلاع رسانی پیرامون موضوعات مورد نظر مشتریان با هدف تقویت ارتباط بین مشتریان و شرکت
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    بهره گیری صحیح از فضای تبلیغاتی موجود (در سطح استان و کشور)
    استفاده از شیوه های تبلیغاتی متنوع و متناسب با انتظارات قابل پیش بینی مشتریان بالفعل و بالقوه
    تشویق و ترغیب مشتریان به خرید کالای ایرانی با ارائه تبلیغات موثر
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    ترویج حسن رابطه بین شرکت و مشتریان
    ترویج اهداف شرکت جهت ایجاد تفاهم و هماهنگی بین شرکت و مشتریان
    ترویج الگوی مصرف صحیح و استفاده از کالای ایرانی
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    متقاعد نمودن مشتریان جهت انتخاب و خرید کالای ایرانی
    تغییر مدل ذهنی مشتریان نسبت به کالای ایرانی
    متقاعد کردن مشتریان در این خصوص که کالای خارجی همیشه برترین نیست
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    آموزش و ارائه شیوه های استفاده از محصولات شرکت
    آموزش به مشتریان در جهت نصب و چگونگی استفاده مجدد از محصولات
    آموزش شیوه های ارتباط مجازی به مشتریان جهت ارتباط آنان با قسمت های مختلف شرکت
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    تلاش جهت ایجاد یک فضای دوستانه و صمیمی بین مشتریان و شرکت
    ایجاد جریان کاری مناسب جهت جلب اعتماد عمومی در راستای تعامل با شرکت
    ایجاد یک جریان روانی مناسب جهت جلب افکار عمومی پیرامون شرکت و محصولات آن
  • پرسشنامه تعلق ملی

  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    احساس تعلق به سرزمین
    تاریخ کهن ایران
    فرهنگ
    پرچم
    سرود ملی
    افتخار به مفاخر کشور
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    احساس همدردی
    افتخار به ایرانی بودن
    آزادی بیان
    احترام به اقوام ایرانی
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    نظام حقوقی جامعه
    اتحاد و همبستگی جامعه ایرانی
    خود اتکایی سیاسی جامعه
    انرژی هسته ای
  • پرسشنامه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی

    هر یک از گویه های زیر تا چه اندازه می‌تواند در ارتقاء فرهنگ خرید کالای ایرانی تاثیر گذار باشد؟

  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی و ترغیب مردم به استفاده از آنها
    ارائه فرهنگ مصرف صحیح
    ارائه الگوی صحیح مصرف کالاهای خارجی
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    اصلاح محتوای درسی در راستای حمایت از تولید ملی
    اصلاح فرهنگ مصرف خانواده ها از طریق آموزش دانش آموزان
    تربیت نیروی انسانی با هدف حمایت از کار و سرمایه ایرانی
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    تشکیل اتاق فکر و کرسی های نظریه پردازی در راستای حمایت از تولید ملی
    ارتباط کارآمد دانشگاه با صنعت جهت ارتقاء سطح کیفی تولید داخلی
    تربیت نیروی متخصص و ماهر در راستای تبدیل دانش به سرمایه
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    کاهش واردات بی‌رویه کالاهای مصرفی که امکان تولید داخلی آن وجود دارد
    تسهیل صادرات کالاهای داخلی با اصلاح الزامات قانونی و اداری دست و پا گیر
    اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی
  • بسیار زیادزیادمتوسطکمبسیار کم
    اجرای الزامات قانونی موجود در جهت بهبود کیفیت محصولات داخلی
    افزایش تعلق خاطر مردم به ایران و ایرانی بودن و محصولات ایرانی
    افزایش خودباوری و اعتماد ملی با یادآوری حماسه سازی های مردم ایران در دوران سخت و دشوار